If Everything Was Like Among Us 8

Among us in real life in the airship map! Guess who the imposter is and let us know if you guessed correctly. This is a part 8 to our If Everything Was Like Among Us vid. Which person do you relate to the most?
Thank you to our neighbor Bruce for letting us film in his 727 airplane! To visit his airplane home go to www.airplanehome.com/

Shiloh's Instagram: shilohanelson
Elijah's Instagram: iamelijahnelson
Micah's Instagram: heythisismicah?hl=en
Judah's Instagram: judahnelson?hl=en
Britney's Instagram: britneyleighnelson
Alessandra's Instagram: Alessandra Cubillas | lvl 20 (@alessandracubillas) • Instagram photos and videos
If you like gaming, The Norris Nuts, or Txunamy, you'll love our channel. We do funny pranks and skits!
Subscribe here! bit.ly/ShilohToJudahChannel
Hit the bell to be notified when we post new videos!
#amongus #imposteramongus #inreallife

Lae alla

Vaatamised
13,200,994

Kommentaarid

  • LOVE YOU GUYs. If you wish to make a "Greatest Impostor Song" I have an idea for it. Who wants a "We're the greatest impostors" starring Shiloh as purple, Britney as Red, and Jocelyn as red as the impostor trio: (Verdict based on the videos from 1-9, the impostors who did the best out of the four times were Shiloh and Britney) Shiloh won all 3 times when she was an impostor and Britney won 2 of 4 times she was an impostor. The 3rd video and 7th video , she lost because it was circumstantial. She was thrown out first and had to rely on her teammates to win, they almost pulled it off. And obviously Jocelyn is the cutest impostor and she should have won the 7th video, Micah should have thrown the first person who tried to fix the engine out to win immediately: Anyways to the lyrics: Have the same music from “We’re the greatest crewmates” song play Lyrics be: Britney and Shiloh: We're the greatest impostors We're the greatest impostors We're the We're the We're the Greatest impostors. Any color in among us can be sus. What can we do to gain their trust? Call a meeting to discuss People accusing red, that's unjust. Let's vote the crewmates because they been sus. Shiloh: Whoa, whoa, cut the music. What if you're the crewmate. Shiloh and Britney: Nah no. Shiloh: We're calling green bluff Britney: Oh orange is super sus (Orange because he was bullying Britney as red) Judah (orange): I am not Shiloh and Britney: He totally is though. We put the dirty cups everywhere. (Judah: who did this?) We put the candy wrappers all over the chair. (Micah: who did that?) Everybody's running scared, that's because we were there. We're the greatest impostors in the house. Shiloh and Britney: In the house yo. Sabotaging the crew, we're the best no doubt. (red sabotage siren playing) You're ain't gonna find the impostors. (crewmates get thrown out) Shiloh and Britney: you're ain't ever gonna find the impostors. You're ain't gonna find the impostors. Shiloh and Britney: you're ain't ever gonna find the impostors. We got a 3000 IQ play, faking tasks and then they say. Micah I was out here finishing my tasks today. Judah: May I ask, where were you while we finished our task? Micah: Yeah Britney and Shiloh: Whoa, you've been taking this the wrong way. We were doing the heater (reactor) task like all day. (the reactor task is so annoying and long on skeld) Micah: okay, how many other tasks have you done? Britney and Shiloh: We did the take out the trash task but definitely not none. Elijah: (Starts Emergency meeting) Shiloh: Hold up, red is not sus. It’s not us and let's discuss. Britney: We spilled the Dorito crumbs everywhere. (Crewmates: Who did this?) We spilled the grape juice on the chair. (Crewmates: Who was there?) Britney and Shiloh: Everybody's running scared, that's because we were there. (sabotage siren playing) Britney and Shiloh: We're the greatest impostors in the house. Crewmates who got voted out: In the house yo. Britney and Shiloh: Sabotaging the crew, we're the best no doubt. You ain't ever gonna find the impostor. (ejecting more crewmates out the house) You ain't ever gonna find the impostor. You ain't ever gonna find the impostor. You ain't ever gonna find the impostor. Britney and Shiloh and Jocelyn: We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the, We're the, We're the greatest Jocelyn pushes emergency meeting button: No, I'm the greatest impostor.

    Anthony SunAnthony Sun8 minutit tagasi
  • Have the same music from “We’re the greatest crewmates” song play for 'We're the greatest impostor" song starring Britney as red, Shiloh as purple, and Jocelyn as red Lyrics be: Britney and Shiloh: We're the greatest impostors We're the greatest impostors We're the We're the We're the Greatest impostors. Any color in among us can be sus. What can we do to gain their trust? Call a meeting to discuss People accusing red, that's unjust. Let's vote the crewmates because they been sus. Shiloh: Whoa, whoa, cut the music. What if you're the crewmate. Shiloh and Britney: Nah no. Shiloh: We're calling green bluff Britney: Oh orange is super sus (Orange because he was bullying Britney as red) Judah (orange): I am not Shiloh and Britney: He totally is though. We put the dirty cups everywhere. (Judah: who did this?) We put the candy wrappers all over the chair. (Micah: who did that?) Everybody's running scared, that's because we were there. We're the greatest impostors in the house. Shiloh and Britney: In the house yo. Sabotaging the crew, we're the best no doubt. (red sabotage siren playing) You're ain't gonna find the impostors. (crewmates get thrown out) Shiloh and Britney: you're ain't ever gonna find the impostors. You're ain't gonna find the impostors. Shiloh and Britney: you're ain't ever gonna find the impostors. We got a 3000 IQ play, faking tasks and then they say. Micah I was out here finishing my tasks today. Judah: May I ask, where were you while we finished our task? Micah: Yeah Britney and Shiloh: Whoa, you've been taking this the wrong way. We were doing the heater (reactor) task like all day. (the reactor task is so annoying and long on skeld) Micah: okay, how many other tasks have you done? Britney and Shiloh: We did the take out the trash task but definitely not none. Elijah: (Starts Emergency meeting) Shiloh: Hold up, red is not sus. It’s not us and let's discuss. Britney: We spilled the Dorito crumbs everywhere. (Crewmates: Who did this?) We spilled the grape juice on the chair. (Crewmates: Who was there?) Britney and Shiloh: Everybody's running scared, that's because we were there. (sabotage siren playing) Britney and Shiloh: We're the greatest impostors in the house. Crewmates who got voted out: In the house yo. Britney and Shiloh: Sabotaging the crew, we're the best no doubt. You ain't ever gonna find the impostor. (ejecting more crewmates out the house) You ain't ever gonna find the impostor. You ain't ever gonna find the impostor. You ain't ever gonna find the impostor. Britney and Shiloh and Jocelyn: We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the greatest impostors. We're the, We're the, We're the greatest Jocelyn pushes emergency meeting button: No, I'm the greatest impostor.

    Anthony SunAnthony Sun9 minutit tagasi
  • 0:33 that would have been a clue that one of the green people were an imposter I hate William in this episode

    Antoni GarciaAntoni Garcia19 minutit tagasi
  • I was Jocelyn was my little sister because she’s so cute and funny

    Abigeal RumijaAbigeal Rumija2 tundi tagasi
  • “Why aren’t you in red?” “Crumbs are on bed”

    NotJxffNotJxff2 tundi tagasi
  • 👩‍👩‍👦👨‍👩‍👦

    Allan PoulsenAllan Poulsen3 tundi tagasi
  • You guys are the best at among us

    Ryan TamRyan Tam3 tundi tagasi
  • She is so cute 😍

    akram ferazakram feraz4 tundi tagasi
  • I want to make more videos I love their videos Like it was so funny I was laughing

    Adrianna LatuchAdrianna Latuch5 tundi tagasi
  • 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰📸📸📸📸😇

    Samuria BrothersSamuria Brothers6 tundi tagasi
  • Kuyjhhgi

    Harrison CouplandHarrison Coupland7 tundi tagasi
  • BiBi

    Mya HaileyMya Hailey7 tundi tagasi
  • 0:44 because orange wanna says your hat skinks red or red is sus

    Karla RomeroKarla Romero8 tundi tagasi
  • I keep watching this video I can’t stop

    Rabab MoosawiRabab Moosawi8 tundi tagasi
  • Still think it’s Elijah

    Nantapoag มิวNantapoag มิว8 tundi tagasi
  • 🤣😂😂😂😂😂😥😥😥😥😐😑

    official Rethabile Legoboofficial Rethabile Legobo9 tundi tagasi
  • qp

    Shailender AbbuShailender Abbu9 tundi tagasi
  • Iol

    official Rethabile Legoboofficial Rethabile Legobo9 tundi tagasi
  • Black:this is kinda cool

    lexi dragon pack Thayerlexi dragon pack Thayer10 tundi tagasi
  • Then she reported

    Quino MoratoQuino Morato11 tundi tagasi
  • Blue is stupid!!🙁

    Hrishti MundHrishti Mund12 tundi tagasi
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 to orange

    Hrishti MundHrishti Mund12 tundi tagasi
  • Carrot is so funny

    Hrishti MundHrishti Mund12 tundi tagasi
  • Da ona la go sho holy gill gomiler etymology hhdhdhddbs miso jjihnnhjo keg jimmy

    Chen ChenChen Chen13 tundi tagasi
  • Mikah: PINK why am i pink little girl : because i love pink

    Isla HanslowIsla Hanslow13 tundi tagasi
  • Finally I woched a Amous us video 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

    Jay NitisJay Nitis14 tundi tagasi
  • 13:40 True words my man

    Phantom GatorPhantom Gator15 tundi tagasi
  • Can y’all try to make a ‘you choose’ vid but Airship ver.?

    Under BridUnder Brid16 tundi tagasi
  • I love the mini crewmate🥰💜😇

    Kristin WestbrookKristin Westbrook17 tundi tagasi
  • I love it how when Elijah said there are still three impostors Daniel is like don't worry I'm used to it and then he screamed that was so funny

    Tessa NewmanTessa Newman18 tundi tagasi
  • Micah minicrewmate is cute......

    NianNian18 tundi tagasi
  • Oh yeah you can’t fly the airship hehe.. But can you put greenscreens and make it like flying?

    Monika VillalobosMonika Villalobos19 tundi tagasi
  • COULD YOU PLEASE FLY THE AIRSHIP

    Monika VillalobosMonika Villalobos19 tundi tagasi
  • 07:28 POV: getting pushed by ur friend on da sea

    Alice OrtegaAlice Ortega20 tundi tagasi
  • Hi

    Lejindary swagLejindary swag20 tundi tagasi
    • Hi 😀

      Shiloh & BrosShiloh & Bros17 tundi tagasi
  • Red sus red sus

    ka chun Lika chun Li20 tundi tagasi
  • Me: no way they acaully rented a jet or airplane imma not click this *finally clicks* Me: oh dear god they Acually did

    Shadow playz Minecraft And moreShadow playz Minecraft And more21 tund tagasi
  • This video! I-

    riley mullenriley mullen22 tundi tagasi
  • refddgccdgd3ge333d3 er eee

    Kiwi kittens YTKiwi kittens YT22 tundi tagasi
  • plz make part 9 among us plz

    Beverley LaundryBeverley Laundry23 tundi tagasi
  • Hey elijah can ı kill cyan His charavter so annoying

    Berk köprücüoğluBerk köprücüoğlu23 tundi tagasi
  • I like this videos a lot

    Sergio Cimadevilla CapeloSergio Cimadevilla CapeloPäev tagasi
  • Can you do you choose but your the impostor.

    Omar OsavioOmar OsavioPäev tagasi
  • More

    Antine van WijkAntine van WijkPäev tagasi
  • Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

    Antine van WijkAntine van WijkPäev tagasi
  • Mghghmghgg

    Antine van WijkAntine van WijkPäev tagasi
  • Mghghgm

    Antine van WijkAntine van WijkPäev tagasi
  • Yellow ist ein Pastor Lewis dir ein Pastor und den Post ist seien

    BACIBACIPäev tagasi
  • Joselyn is sooo cute that i even had a dream about her

    Ferona Sarfaraz MansuriFerona Sarfaraz MansuriPäev tagasi
  • Hallo hi sind die Bastel dir passt ist Blue and Green and Orange

    BACIBACIPäev tagasi
  • Oder in rot ganze Zeit wegen reden und Siri dunkel grüner s*****e so s*****e ha s*****e ha ha ha ha ha ha

    BACIBACIPäev tagasi
  • This one is much better

    Maria Edid HerreraMaria Edid HerreraPäev tagasi
  • 4:14 Watching whoever is blue I could imagine all of you trying to keep a serious face, trying not to laugh.

    Gabriel KattickGabriel KattickPäev tagasi
  • Poor yellow she’s short

    Bayu TrybuanaBayu TrybuanaPäev tagasi
  • I really wanted the imposter to be Jocelyn

    pita whinnepita whinnePäev tagasi
  • William what's 400 + 300

    Samridhi ShresthaSamridhi ShresthaPäev tagasi
  • I like how William still hi-5s Daniel when Mary is found out as the imposter.

    RespectTheRagerRespectTheRagerPäev tagasi
  • Ya

    Robloxlove JasonRobloxlove JasonPäev tagasi
  • they just brought a full plane jot for this video - wow

    Fiza MineFiza MinePäev tagasi
  • Grouup gasp Shiloh: william are u committing a crime right in front of us!?! William: NO Mmicah did it Mmicah’s sus Also william: guys would a lovable handsome and perfect guy like me commit a crime Extra also william: i did commit that crime wow you guys are good

    Tokoyami FumikageTokoyami FumikagePäev tagasi
  • Why juda always do that every game

    Marco SabanillaMarco SabanillaPäev tagasi
  • 12,000,000 people watched this!!!Congrats!

    4D11 禤家裕 HUON KA YU4D11 禤家裕 HUON KA YUPäev tagasi
  • Maybey

    Cheetah ChantillyCheetah ChantillyPäev tagasi
  • And Blue

    Cheetah ChantillyCheetah ChantillyPäev tagasi
  • Orange is the imposter

    Cheetah ChantillyCheetah ChantillyPäev tagasi
  • Orange is very sus

    Cheetah ChantillyCheetah ChantillyPäev tagasi
  • Orange is mean to red

    Cheetah ChantillyCheetah ChantillyPäev tagasi
  • Finally a new map

    Ataur RahamanAtaur RahamanPäev tagasi
  • You guys edit the videos perfectly 😎👍🏻

    Gamer AliceGamer AlicePäev tagasi
  • Me too orange

    AnanditaAnanditaPäev tagasi
    • (That fan task)

      AnanditaAnanditaPäev tagasi
  • و* و. و ون ون ن عى و ن ن. ون و ون و. و ن ن. نى ن ن ،و نى ن ونوى

    layla esalayla esaPäev tagasi
  • Hi Shiloh and Bros! I loved the IMPOSTER YOU CHOOSE video you made! And I got it right It was Daniel! Please make more videos like that! Love Among us and You GUYS!

    Muneebah FatimahMuneebah FatimahPäev tagasi
  • Shiloh is our best crewmate that she knows who is the imposter

    ꧁Itz_MePastel꧂꧁Itz_MePastel꧂Päev tagasi
  • The little girl is weird

    Jo FOOJo FOOPäev tagasi
  • Daniel: I’m going to be here forever! When he notices he doesn’t have a task in there: 👁👄👁

    Samuel and ScarlettSamuel and ScarlettPäev tagasi
  • Did you guys really rent an AIRPLANE!!!!

    Shadow DoomShadow DoomPäev tagasi
  • Yay someone else who named my brother's name"Brandone"yayyyyyyyy

    Aishaa LeenAishaa LeenPäev tagasi
  • Ok

    Pubg noobPubg noobPäev tagasi
  • Lol I which u

    Ace GuzmanAce GuzmanPäev tagasi
  • l

    Wendy VillegasWendy VillegasPäev tagasi
  • AMONG US 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 🟥⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟥 🟥⬛🟦🟦🟦🟦⬛🟥 🟥⬛🟦🟦🟦🟦⬛🟥 🟥⬛⬛⬛⬛⬛⬛🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥

    ManaPlayzRobloxManaPlayzRobloxPäev tagasi
  • No one is sus because red isn't here😱🔽🔼

    Evie the pokemonEvie the pokemonPäev tagasi
  • Do 7 one

    Godelive NiyongaboGodelive NiyongaboPäev tagasi
  • Love

    Dany Alex 65Dany Alex 65Päev tagasi
  • I just thought of this what If I remake these videos but I need your permissions before I do this so ....

    Mitsuki bakugoMitsuki bakugoPäev tagasi
  • 8:37

    Josilene JosiJosilene JosiPäev tagasi
  • U

    Jeremy WaltonJeremy WaltonPäev tagasi
  • 1

    Pardeep chamdalPardeep chamdalPäev tagasi
  • She is sooo cute

    Genesis GarciaGenesis GarciaPäev tagasi
  • Shilloh is my favorite friend crewmate/inposter among us every thing

    rashid kargborashid kargboPäev tagasi
    • Shiloh is pretty but beautiful too I like Shiloh

      rashid kargborashid kargboPäev tagasi
    • Uhh no

      rashid kargborashid kargboPäev tagasi
  • Judah: Nobody is sus Brittany: Do I not exist to you-

    🌟💫Moreal🌟🌟💫Moreal🌟Päev tagasi
  • RainbowX is the Imposter not dakar

    rashid kargborashid kargboPäev tagasi
  • Red is sus!

    Jenn CrockettJenn CrockettPäev tagasi
  • Omg

    Tyler GibbonsTyler GibbonsPäev tagasi
  • lol where u got a aircraft from?

    Kritik NeupaneKritik NeupanePäev tagasi
  • Thx for making vids they are so good 😊

    Cooper SupakhanCooper SupakhanPäev tagasi
  • Elijah is my favourite crewmate/imposter

    Melinda ZuehlkeMelinda Zuehlke2 päeva tagasi
  • I love these vid and chanel

    Vangs AdventuresVangs Adventures2 päeva tagasi
  • New map yay

    adam Yt atgamingadam Yt atgaming2 päeva tagasi
  • Them I can’t crack the safe me cracking the bank safe.

    War FaceWar Face2 päeva tagasi