i don't think i can do this fight

GET YOU TICKETS TO THE FIGHT HERE:
fevo.me/3nD4X2e
FOLLOW THE DAMN REDDIT!: www.reddit.com/r/Deji/
Get your TANK MERCH! ►
shop.comedyshortsgamer.com
Join the TANK GANG ►bit.ly/1h6i9oR
Instagram ► comedygamer
Twitter ► Deji
Facebook ► ComedyShortsGamerPage
Send me stuff!
Tank Global
PO Box 1370,
Peterborough.
PE2 2RH
Life is too short to be angry all the time so spread some positivity please! Have an amazing day!
Edited by: @TundeFunny

Lae alla

Vaatamised
1,160,283

Kommentaarid

  • Tik tokers are more weird than I thought just more validation for me to never get it.

    Cosmic ICosmic I47 minutit tagasi
  • MAN LIKE DEJI

    debilekdebilekTund tagasi
  • deji do u know he is gay

    d d doomand d doomanTund tagasi
  • deji is fighting an e boy bruh

    labadaba fouadlabadaba fouadTund tagasi
  • Deji is a cartoon

    Jaskaran JunejaJaskaran Juneja3 tundi tagasi
  • i still feel bad for TANK rest in peace

    Xtreme games56Xtreme games564 tundi tagasi
  • POV: you came here to see why he can’t do the fight

    Nightmare NinjaNightmare Ninja5 tundi tagasi
  • Dork

    Pontus RydströmPontus Rydström5 tundi tagasi
  • Deji is easy claps👏🏼

    Astro _Astro _6 tundi tagasi
  • I broke up cuz i teased my girl abouth this guy,fuck him up Dej..for me

    Peco PecovskiPeco Pecovski8 tundi tagasi
  • Who remebers tank 😥

    Not_ VipeZNot_ VipeZ9 tundi tagasi
  • Secure the Dub, don’t be too nice and just let him win

    Edward HarrisonEdward Harrison10 tundi tagasi
  • Your very poor

    oceanocean11 tundi tagasi
  • Go smash em up deji

    Henry JrHenry Jr16 tundi tagasi
  • Deji just give vinne a hug when you Enter the ring because he about to get a Hell of a AssWhopping😂

    Woody JuniorWoody Junior17 tundi tagasi
  • What’s the song at 1:15?

    OscarOscar19 tundi tagasi
  • Chirts exist Tiktokers:fuck that

    Omar KhayyatOmar Khayyat20 tundi tagasi
  • This is easiest dub ever for deji🤣

    unknownunknown21 tund tagasi
  • Yeah another comment “said you should give him a t-shirt in ring” but you should give him a tank t-shirt

    Ibra MrvlIbra Mrvl21 tund tagasi
  • Bruh Vinnie Hacker is 18, born in 2002........................................................................................

    The TechThe Tech21 tund tagasi
  • Vinnie > Bryce Fucking Hoell

    Just a Guy In a MaskJust a Guy In a MaskPäev tagasi
  • 1 more month until the fight.

    Satitma KidSatitma KidPäev tagasi
  • Deji gonna clap Vinnie so badly

    Shivash JurakanShivash JurakanPäev tagasi
  • POV: Deji is secretly playing Fortnite.

    Daniel 896Daniel 896Päev tagasi
  • STRAIGHT UP!!!!🔥 some fine sportsmanship🙌🏼

    Cactus JackCactus JackPäev tagasi
  • So Deji is fighting a woman.. Okay

    Prithviraj MaityPrithviraj MaityPäev tagasi
  • 5:10 my man is wearing the mask upside down lmfao

    Pap OppaiPap OppaiPäev tagasi
  • lol this is the only fight I am actually rooting for deji. He’s already won this one hands down

    Maui MakaioMaui MakaioPäev tagasi
  • He is going to be fast, you better fuck him up once you get him in your raider.

    TapuTapuPäev tagasi
  • It's a trap no one's that nice when he knocks you out than you gonna be make a video saying I'm sorry guy no fuck that i don't want a im sorry video I want I fucked him up video so train deji

    J0s3ph R0thJ0s3ph R0thPäev tagasi
    • English.exe has stopped working

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
  • I got title baited by deji!

    Blessed by DeathBlessed by DeathPäev tagasi
  • Deji training solidly and it’s showing! Keep it up and 1 round ko for sure

    ihsan Mihsan MPäev tagasi
  • The songs u put over the vid tho 🤣

    BenjaminPuipuiToniseBenjaminPuipuiTonisePäev tagasi
  • “The stuff he does, i dont understand it”. That means you are getting older Deji

    Young TobiYoung TobiPäev tagasi
  • Deji is acting sus as fuck in this video.

    NateJGainzNateJGainzPäev tagasi
  • the outro tho. fire

    ZaloZaloPäev tagasi
  • Gotcha cap 🧢

    Arthur FleckArthur FleckPäev tagasi
  • He’s a pretty boy 😂

    StylesStylesPäev tagasi
  • Ayoo this guy moving kinda weird fam... What u looking for??? Really bruh...

    YanziYanziPäev tagasi
  • Deji has already one it 🤣🤣

    Chance 2008gChance 2008gPäev tagasi
    • @Jesus Teles my bad

      Chance 2008gChance 2008gPäev tagasi
    • *won

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
  • Not gonna lie, dude hella sus in those tiktoks💯

    Demar NelsonDemar NelsonPäev tagasi
  • Remember that time Deji cried on camera in front of millions of people on the internet?

    Ashley MullinsAshley MullinsPäev tagasi
    • What does that have to do with the fight?

      jk Sureiyajk SureiyaPäev tagasi
  • YOUR BACKING OUT

    Güśtåvø FįgüèrøãGüśtåvø FįgüèrøãPäev tagasi
  • deji fight logan paul please

    Blessing IloriBlessing IloriPäev tagasi
  • Plot twist Vinnie's plan Is to act nice to make Deji weak

    Aqib shahAqib shahPäev tagasi
  • Cringe!!!!!

    Ivan RomeroIvan RomeroPäev tagasi
    • Why did u click on the vid then 💀

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
  • DEJI IS GOING TO WASH HIM!!!! 🧼

    Christian ThomasChristian ThomasPäev tagasi
  • Nobody is gonna watch you there’s a insane ufc card

    Eric HolmesEric HolmesPäev tagasi
  • So r u gonna do the fight or not sorry I’m confused

    VIP NoahVIP NoahPäev tagasi
    • He is

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
  • Don't take edibles....

    Your local meme dealerYour local meme dealerPäev tagasi
  • If deji wins his channel will implode

    Nutty-SnipezNutty-SnipezPäev tagasi
  • 6:52 Deji,that's just obvious.

    lel watlel watPäev tagasi
  • AYO go train man

    TCR TachankaYEETTCR TachankaYEET2 päeva tagasi
    • He hasn’t uploaded in a week, he’s training

      Jwk _Jwk _Päev tagasi
    • He is u donny

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
  • Why was that woman on you property when your dog attacked her ? Do you have a beware dog sign? His first attack?

    bryce moyersbryce moyers2 päeva tagasi
  • Dude your a trash fighter! Maybe when you get knocked out they can fix your jaw!!

    Robert KoontzRobert Koontz2 päeva tagasi
    • 😂 you really think vinnie is gonna beat Deji?

      jk Sureiyajk SureiyaPäev tagasi
    • Could have won if he trained he’ll win this one tho his checks have little fat which means he’s been training

      OskthemoskOskthemoskPäev tagasi
    • Bruh he literally made jake bleed with very low training

      OskthemoskOskthemoskPäev tagasi
  • shit vid

    Theandrewc78Theandrewc782 päeva tagasi
    • No u

      OskthemoskOskthemoskPäev tagasi
  • POV: Dedjis laugh makes your day 1000x better

    JoeToTheTJoeToTheT2 päeva tagasi
  • Hey deji I wanna tell you that you making me happy and laching and Im ah big fan to and yes I wish the best on you man ❤️

    ShadowShadow2 päeva tagasi
  • Vinnie is defo gay

    Alex SpencerAlex Spencer2 päeva tagasi
  • Actually train this time

    Ricky ToFreshRicky ToFresh2 päeva tagasi
  • Give it all you got

    Ricky ToFreshRicky ToFresh2 päeva tagasi
  • Yo Deji you got this

    Ricky ToFreshRicky ToFresh2 päeva tagasi
  • New sub, going through your videos. Good stuff! Glad I found ya! Love your personality and sense of humor! Love from USA

    Grumpy Old ManGrumpy Old Man2 päeva tagasi
  • I don’t like Tik Tokers but I love that Vinnie is very respectful hope he does decent in the fight I guess but unlike Bryce Hall I hope Bryce Hall gets completely fucked up

    DURK BROSDURK BROS2 päeva tagasi
  • OMG I WAS LAUGHING SO FUCKING HARD DUDE! 😂

    Grumpy Old ManGrumpy Old Man2 päeva tagasi
  • That's why Jake Paul beat you and now you're trying to get back into fighting you're just going to happen with the same thing and this fight that happened with Jake

    bubba abubba a2 päeva tagasi
    • Bruh shut up he nearly won with little training and he will win this one

      OskthemoskOskthemoskPäev tagasi
  • Lol

    LelemLelem2 päeva tagasi
  • WHY

    Vyasan SrividyanandanVyasan Srividyanandan2 päeva tagasi
  • gg deji ez win

    TheAverageDuckkTheAverageDuckk2 päeva tagasi
  • Lose this fight, you'll have to retire for good cuz you won't be good at boxing period 👌

    Snake BiteSnake Bite2 päeva tagasi
  • When the quiet kid and the funny black kid start play fighting...........

    ella’s aestheticsella’s aesthetics2 päeva tagasi
  • If that was u in the leaked footage of the heavy bag he has no chance against u

    OptiAviOptiAvi2 päeva tagasi
  • 😂😂 that guy is getting shmocked look at the state of him

    amadou toureamadou toure2 päeva tagasi
  • This vid was painful to watch

    Samuel CroucherSamuel Croucher2 päeva tagasi
  • Trust meee deji his content is in his bathroom

    kitten piekitten pie2 päeva tagasi
  • Lmao deji 😂

    kitten piekitten pie2 päeva tagasi
  • 7:07 no.. Deji no.

    Aiko_ ChanxdAiko_ Chanxd2 päeva tagasi
  • Upload more. Your views are up

    Tarelle HooTarelle Hoo2 päeva tagasi
  • Lol

    BlurryOnEUBlurryOnEU2 päeva tagasi
  • Legend

    Denzel AlbertDenzel Albert2 päeva tagasi
  • Bruh why do i think they make good friends

    Miah PonceMiah Ponce2 päeva tagasi
  • Demi is lowkey the equivalent to frieza. He doesnt train still does great but inc she tried he surpasses all

    HostileTV ReactsHostileTV Reacts2 päeva tagasi
  • Let's go deji man routing for you my Guy bring home the W 👌

    SeanPearse McErleanSeanPearse McErlean2 päeva tagasi
  • Vinne is gonna beat ur ass

    Meghna NairMeghna Nair2 päeva tagasi
    • Deji would beat ur ass nair

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
    • @jëffrëyyy *you're

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
    • your a clown

      jëffrëyyyjëffrëyyy2 päeva tagasi
  • You know , besides being a EBoy , Vinnie is actually alright

    The RebounderThe Rebounder2 päeva tagasi
    • welp deji gon win bit of a wierd match up tho

      Rock girlRock girl2 päeva tagasi
  • Just don't get overconfident again plz

    Jehanzeb Ahmed khanJehanzeb Ahmed khan2 päeva tagasi
  • Its still a fight Dej, i wanna see sum in dat ring

    JAERRJAERR2 päeva tagasi
  • Deji ur amazing 👏 💖

    X 9xHamzax9xX 9xHamzax9x2 päeva tagasi
  • Wtf

    Indian CurryIndian Curry3 päeva tagasi
  • Deji was secretly drooling over some of vinnies tik toks 😂😂😂

    Liv GLiv G3 päeva tagasi
  • WIN FOR US DEJI, KEEP TRAINING HARD

    Rocky FroggyRocky Froggy3 päeva tagasi
  • Go fight

    BrooklynBrooklyn3 päeva tagasi
  • Go knock the fuch out of him

    BrooklynBrooklyn3 päeva tagasi
  • is the fight in the uk or america?????

    Sarahjayne MillwardSarahjayne Millward3 päeva tagasi
    • Miami

      jëffrëyyyjëffrëyyy2 päeva tagasi
    • America

      Aadil AhsanAadil Ahsan2 päeva tagasi
  • Deji vs jake Paul 2 is what we need deji can definitely beat jake the only reason he lost last time is because he didn’t take the fight serious and if he did it would have been a knock down

    Kevin FernandezKevin Fernandez3 päeva tagasi
  • still lives with his mammy

    Sam MorrisSam Morris3 päeva tagasi
    • What is the big deal plus you get free rent and as long as he is making money and having a job which he is

      Indigo linIndigo linPäev tagasi
    • He lives with his mum and is more successful then you will ever be lmao

      Jesus TelesJesus TelesPäev tagasi
    • What are you talking about?He moved out and he lives with dunjahh

      jk Sureiyajk Sureiya2 päeva tagasi
  • I miss when Deji always scream in the intro ''HEY GUYS ITS COMEDYSHORTSGAMER HERE''.

    fi3ldfi3ld3 päeva tagasi
  • welp deji gon win bit of a wierd match up tho

    wass de craicwass de craic3 päeva tagasi